• duke
    #20
    "1. Ők is tudnak egymásnak szólni, hogy veszélyes szakasz
    2. Van agyuk látják mi a helyzet,"

    Tevedes az embereknek nincs agyuk, mert vezetes kozben 10 kulonbozo dologgal vannak elfoglalva, mikozben a legalapvetobb szabalyokat sem hajlandok betartani, semmi aron se. Az ember erzelmi alapon nem alkalmas a vezetesre kulonosen azert nem, mert az autozast sok ember szorakozasnak tekinti, nem pedig szemelyszallitasnak. A legtobb ember akkor sem tudna keves hibaval vezetni, ha akarna, de persze nem is akar, mert az faraszto es terhes. Azert kell az onvezetes, mert az embereket semmilyen modszerrel sem lehet ravenni arra, hogy vezetes kozben minden tizedmasodpercben feszulten az utat es a forgalmat figyeljek es szorakozas helyett a 100 %-os biztonsagos vezetesre torekedjenek.

    "Ha a közlekedést akarjuk megreformálni nem az egyéni autozgatás felé kellene menni ahol 2 tonnás gépek visznek 60 kilós embereket. "

    Az hogy 2-3 tonnas 5-7 szemelyes autokkal kozlekednek, 500 kilos elektromos autok helyett, az nem onvezetes problemaja, hanem ez is a gyerekes ostoba konzumidiota autosszorakozasnak a kovetkezmenye . Azert kell haromszor nagyobb tomegu, meretu, teljesitmenyu, es szazszor nagyobb teljesitmenyu hangrendszer az autoba, mert sok agyalagyult csak szorakozasra hasznalja az autot nem pedig kozlekedik. Es ez a mentalitas okozza a baleseteket.