• Magnum PI
    #11
    Ennél már most többet tud a Tesla még ha 4,5-ös szinttől messze is van. De már a 3 as szint is óriási előrelépés biztonság szempontból legalábbis.

    A balesetek többsége nem azért történik mert egy különleges helyzetet nem tud kezelni a vezető hanem pont az általánost bambulja, méri fel rosszul (előzés, ráfutás, ráhúzás, elsőbbség adás [tábla meg jelzős lámpa benézés]). Ezért ezt kell előbb automatizálni. Ezeket az AI folyamatosan észleli, tudja kezelni és nem lankad a figyelme ezért jóval biztonságosabb. Amerikában meg kb 99%-a az útnak ilyen szituáció.

    A hó biztos, hogy probléma de az az embernek is az. Ha mindent eltakar a hó és nincs festés akkor mindenki megzavarodik, főleg ha még sose járt ott.

    A nagy forgalom vagy az eső vagy sötétség viszont valójában kevesebb gondot okoz a gépnek mint az embernek mert jobban is lát meg többet is (360 fokban), ez főleg a forgalom észlelésében hasznos.

    Utoljára szerkesztette: Magnum PI, 2020.07.10. 18:20:24