Star Wars:Squadrons / SW Space Combat Game
  • Caliph
    #43
    mondom ezt úgy hogy a squadronsal nem toltam,de videók alapján ami nincs benne:

    shield management,fegyver management. ezalatt azt értem hogy a pl egy xwing vs tie fighterben volt lehetőséged a pajzs variálására. alapból volt egy szintű pajzsod ami körben védte a hajót,de képes voltál pl előre irányítani a pajzsokat így elől dupla védelem volt,hátul semmi.
    fegyver management: pl egy xwing négy lézerágyúját tudtad linkelni,és egyszerre lőni a néggyel,vagy átlósan 2-2 vel.

    nem mondanám hogy ezek miatt a régiek komplexebbek,de pl ezt a VIDEÓK alapján nem láttam ebben.

    aztán cáfoljatok rám ha mégis benne van.

    ez a játék az ami,egy árkád lövölde,a szórakoztatás a célja amit úgy gondolom elért. jobban örültem volna egy szimulátorosabb változatnak,ezért sem vettem meg ezt,majd megveszem azt ha csinálnak.

    úgy gondolom,és ez a saját véleményem,hogy ez egy tucatjáték,olyan mint egy battlefronts 1-2 csak az űrben űrhajókkal,bár annak is volt ilyen része és nem sokban tér el ettől,itt van egy kis power management,kicsit komolyabb sztori,de ugyanúgy nyomod a "skilleket"(pl javítás) mint a battlefront 2 ben nyomtad.
    De amíg erre van kereslet,és abszolúte az kell a népnek hogy hazamegy meló vagy suli után,kikapcsolja az agyát és lövöldözik,addig ez lesz.
    A másik véglet amit írsz hogy propeller szög állítás meg üzemanyag keverék il2 meg a másik véglet,nem akarok realisztikusan 3 órát repülni a csatorna fölött hogy elérjem a német célpontot aztán 5 perc bombázás,és még három óra egyenes repülés vissza a bázisra. valahol a kettő kőzé kéne belőni egy jó játékot.

    És újra,mindezt videók alapján,mert ez nincs meg,de mint mondtam cáfoljatok rám,hozzátok meg a kedvem,és talán még meg is veszem... :D