#9
Pont erről beszélek. Átlagjúzer nem fog pajzsokat számolgatni, meg ha NPC megszólal, akkor kb lereagálja, hogy: Jé, beszél! :)
Szal szerintem szembetűnően valszeg kb a post-effektezésben fog a látvány eltérni, az egyik barnás tónusú, a másik meg mondjuk hupililás, ahogy kb ma is egyre inkább megy.
Szal összefoglalva hangsúlyozom, hogy úgy tűnik redukálódik a dizájn eszköztára, pont az egyre inkább visszaszoruló rajzfilmes jelleg, a korábban szükségszerű karakter, garafikai egyszerűsítés feleslegessé válása miatt.
Pl. a PS3 idején nagy siker volt a Valkyria, ami egy mangás, anime-os cell shaded garafikát kapott, vagy másik meg nyugatias képregény stílust. A jelenlegi konzol generációban még erre sem volt szükség, gyak elértük azt a megjelenítést, ami még nagyon animációs filmnek néz ki, de már egy jó minőségű animációnak. Itt még mindíg megvan egyfajta cartoony jellege a megjelenítésnek, tudjuk, elfogadjuk, hogy nem valós képet látunk, és ez ad ezer fajta megoldást.
Erre mondom, hogy a fotorealisztikusnál, két opció van. Valami vagy valósnak néz ki, vagy nem, az az kibaxott xarul. Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2019.12.16. 13:00:56