• wraithLord
    #12
    Meg abban is különbözhetnek a játékok, hogy nem lesz mindegyik fotórealisztikus. Ahogy most is van egy csomó grafikai stílus, és egyáltalán nem minden játék törekszik a ma elérhető legnagyobb fotórealisztikusságra. A fotorealisztikusság csak egy eszköz a sok közül.

    Persze amikor már csak úgy lehet eladni egy játékot, hogy fotórealisztikus, akkor majd mindegyik az lesz.
    Mint ahogy ma úgy lehet eladni egy játékot, hogy pörgős kontrollernyomogatós akció, negyed órás átvezetők és quick time eventek keveréke az egész játék. Ilyen szempontból sok különbség nincs közöttük, max. hogy a pörgös akció részeknél milyen játékmechanikákat ötvöznek egymással (h&s, ugrálás, gyűjtögetés stb.).

    A negyed órás bejátszásokról az jut eszembe, hogy a 90-es években még jutalom volt egy prerenderelt átvezetőt végignézni, manapság inkább az a jutalom, ha végre játszhatsz, és nem kell in-game átvezetőket bámulva ülni, mint a zombi.