Death Stranding (Kojima/Action Game)
  • molnibalage83
    #156
    Hát, végignéztem a videót. A következőket láttam.

    1. A srác Koijma fan. Ezzel nincs is baj. Zoly is az. Volt. Csak ettől Zoly értékítélete nem torzult. Szerintem.

    2. A játékmenetnél habzószájjal szidja az FPS-eket (mit fáj nekem, én sem játszom ilyet...), hogy prmitív egyszerű játékmenet. Aztán simán elfogadja azt, hogy a DH játékmenete elég, ahol a játékmenet 90%-a az, hogy szállítás. Meg single player. Hogy ez alapján a FPS-ek játékmeneti lábait milyen elv mentén ostorozza, az több, mint homályos.

    3. Aztán a videó végén közli, hogy mindenki pontosan tudta előre, hogy ennyi lesz a játékmenet. Tudta egy fenét. Sejthető volt, hogy ez is lesz, de hogy lényegében CSAK EZ van, na attól sokan fogtak padlót. Mert gondolták, hogy rejtegetik a játék érdemi részét. Aztán kiderült, hogy bocs, érdemi része technikai szemmel szinte nincs. Nincs más játékmenet kis bunyón és pár lövöldözésen kívül, legalábbis a más kritikák szerint. Ami van, az is parasztvakítás, mert pl. a bossfightok látványosak, csak kb. meghalni nem lehet. Olyan dísz, mint a Witcher III-ban a craft. Parasztvakítás.

    4. A kinézetnek egyetlen szót sem szentelt annak, hogy mennyire hülyén mozognak a járművek és karakterek. Annak ellenére, hogy kb. ez volt az egyetlen játékmeneti elem, amivel foglalkozni kellett volna, de ezt sem sikerült normálisan megcsinálni. Totálisan hiteltelenül néz ki a képernyőn a mozgás. Nem fizika, szktipteltnek tűnik az egész. Ez nem baj, ha egy sima átlag RPG-ről van szó, mint mondjuk a Skyrim vagy Witcher III. De bakker, ahol ez a játék 90%-a ott mi a búbánatról beszélünk? A karakter hátán olyan sebességgel mozognak a nagy tömegek, hogy a a valóságban az kb. gerinctörés lenne. Vagy a 3 méter magasra feltornyozott tömeg nyomatéka hol jelenik meg? Otthon tedd fel a hátizsákodat megtomve egy seprűnyélre és kezdék mozogni vele. Aztán vesd össze a játékkal. Vagy kapd hátadra egy 60 kilós ismerősöd.

    5. Három másik videóban is megjelent, hogy a inv. rendszere agyrém. Ezt hogyan engedheti meg a játék, aminek ez a lelke és semmi más?

    Szóval összességében kifejtette némi FPS gyalázással, hogy neki, mint HK fan miért jött be. Ezzel nincs baj, ez is lehet. Ez egy videó egy érzésről. De azon nem gondolkodott el, hogy egy átlag játékos számára ez mit jelent Vagy hogy a játék technikailag hol hasal el simán nézve a videón a játékmenetet, nemhogy játszva. Hogy tömegek számára nem alternatíva, hogy 10+ óra után el lehet veszni úgy, hogy nem történik semmi és fizika nélküli unalmas és nem működő serpáskodás az egész. Ez kicsit techokratábban nézve a történet.

    Ebből lett az 5.5 user score...

    Meg fogom venni óccóért, de ez ennél többet nem fog megérni első látásra sem. Aztán lehet, hogy ez lesz az első AAA játék, amit erőlködve sem fogok végigjátszani...
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.11.22. 13:19:51