• defiant9
    #103
    "Oké, csak honnan tudjuk, hogy ez igaz?"
    Gyenge kísérlet. Próbálsz az eredeti állításodtól eltávolodni mintha nem az lenne a kérdés hogy alá tudod-e támasztani.
    Tettél egy kijelentést én azt állítom hogy ez nem igaz mivel semmiféle erre mutató adat nem ismert. Neked kellene megmondani hogy milyen tényre is alapoztad a kijelentésed (ami valójában egy konteó: ez nem racionális, észszerű, hanem mitikus, mítosz- vagy meseszerű világmegértést jelent, mivel az összeesküvés-elméletek fontos tulajdonsága, hogy nem, vagy nagyon nehezen cáfolhatóak. Pontosan illik rád konteó hívőség a világkormány meséddel.
    Az energiáidat a magyarázkodó szájtépésbe feccolod, ahelyett hogy idetetetnéd a tényt. Ez is azt támasztja alá hogy sarokba szorultál, és így próbálsz menekülni.

    "Az önvezetés-monomániáddal "
    Nem véletlen hogy több száz cég, köztük világcégek invesztálnak az önvezetésbe. Olyanok akik nálam sokkal pontosabban felmérték a technológiában rejlő lehetőségeket. Tehát a monománia kifejezésed megint csak egy személyeskedő valótlan állítás.

    "sem dyrát"
    Ez lenne a sok lúd biztos disznót győz taktika. Oda jutottál hogy dyra szoknyája mögé menekülsz:) Ahogy írtam az kilóra sem elégséges hogy ti ketten úgy gondoljátok hogy az önvezetés egy hype meg évtizedekre vagyunk tőle, ha a világon kb. rengeteg autógyár ez irányba fejleszt, egyedül vagy konzorciumba. Az áltlad hivatkozott Toyota is, aki egyébként azt vállalta be hogy a 2020-as Tokyoi nyári játékokon robot taxijai lesznek, ami úgy egyébként nem egy merész vállalás, egy lassú shuttle busz a használhatósági szint legalja.

    "Akárhogy feszülsz, még kell vagy 20 év, hogy valóban használható legyen. "
    Csakhogy nem ez volt az állításod. Hanem az hogy a "sofőr nélkli példányokra még vagy húsz évet várni kell". A safety driver pedig mára kikerült, a Waymo úgy látja hogy az adott városi területet már annyira ismeri hogy civil fizetős utasokat fuvarozhat. Az állításod így megdőlt, ami azt bizonyítja hogy nem reálisan ítélted meg a technológia fejlődési görbéjét. Egyébként megint ilyen ködös kategóriákban fogalmazol hogy "valóban használható", aztán majd jössz hogy de hát a szibériai tundradüllőn sem megy, tehát nem teljesül a valóban használhatósági kritérium, mert az te rugalmasan értelmezd. Írd akkor le hogy mi számít használhatónak, mi lesz 20 év múlva. Én azt mondom hogy már az is használható és kereskedelmileg értékes funkció ha autópályán vagy adott útvonalakon a gép vezet úgy hogy ilyenkor nem kell figyelnie a sofőrnek(L4). Nem kell a világ összes útján extrém időjárási körülmények közt is elboldogulnia(L5).