• mrzed001
    #18
    "mikor 2x2 sáv volt horror. 2013 felbővítés, mintha üres lenne az út. Minden csodás. Pár évig... 2018. Pont úgy be van lakva a 2x3 sáv, mint volt a 2x2. Tökmindegy, hogy mennyi utat építesz."

    Momentán M0 mindig tele volt, mióta az első "fél"útpálya elkészült. Miért? Mert az az egyetlen átjárás M3-4-M5-M6-M1-M7 között.
    Mármint a város elkerülésével.
    Mert bizony volt hogy M5 csomópont épült, és inkább átment városon forgalom.
    Amikor az M5 része volt az M0-nak, na az is durva dugókat csinált (és beállt M5-öt)

    Szóval nem tudom mikor láttál te olyat, hogy M0 üres lett volna, mert én mióta megépült nem.
    Sőt, vicceset mondok, de a déli része (Szigetszentmiklós környéke) manapság az M5-ről áthaladó ROMÁN forgalom miatt dugul (a fölött bár csak 2x2 sáv, de teljesen jól járható).
    És mennyire örülnél, ha megépülne a 100km-re "kör"autópálya, mert M5-ről direkt tudnának menni M1-re (a tervekben még csak M7 van, de ostobaság lenne nem tovább vinni), nem kellene Bp-ig és M0-ig feljönniük. Na akkor tényleg járható lenne M0 déli része is.


    "Mert akkor beszélgetünk is felesleges, mert láthatólag autóbuzi vagy...
    Nem elég az út? Hát akkor építsünk még."
    Ezt utálom amúgy a demagógiába, hogy ostobaság szüli. Most már hogy levezettem, érted ? Felfogtad miért kell építeni ésszel utakat ? És miért nem a jelenlegiekre kell bekényszeríteni a közlekedést ? Bottleneck ...
    És nem autóbuzi, csak egyik kedvenc mondásom (amikor dugóban vagy bolt pénztárnál várakozok), hogy:
    - Az idő pénz. És itt engem épp kizsebelnek !


    "Az a legjobb autósforgalom, amit nem generál rendelkezésre álló út."
    Hát szekérre pajti, oszt uzsgyi azzal bevásárolni ... szóval ezt a marhaságot én nem mertem volna írásba adni. Ez egy szegénységi bizonyítvány, de az intelligenciáról.