#17
Akkor öngólt lőttél, mint állat. 29+ éve mozgok az M0 és táján...
Amikor 2x2 sáv volt horror. 2013 felbővítés, mintha üres lenne az út. Minden csodás. Pár évig... 2018. Pont úgy be van lakva a 2x3 sáv, mint volt a 2x2. Tökmindegy, hogy mennyi utat építesz.
A vége az lesz, mint Los Angeles. 50% út és parkoló a városban. 2% tömegközlekedik, város élhetetlen.* Ez a célod? Mert akkor beszélgetünk is felesleges, mert láthatólag autóbuzi vagy...
Nem elég az út? Hát akkor építsünk még.
Na nyugaton felismerték már, hogy ez olyan, mint kokainnal szoktatni le a drogost...
*L.A-ban adóemelést szavaztak meg népszavazáson, hogy kezdjék építeni a közösségi közlekedést.
Ennyire fenntartható ötlet az, hogy "legyen még út"... Ezért nem szabad végtelenségig bővíteni az utakat, mert sehova nem vezet. Az a legjobb autósforgalom, amit nem generál rendelkezésre álló út vagy csak úgy, hogy szabályozod a rendszert. Árral, emisszióval, bármivel. De nem úgy, hogy akkor a Hungária legyen 2x4 sáv...
Persze ehhez tömegközlekdés is kell. Az alapjai ennek megvannak, csak költeni kéne még rá és nem hagyni lerohadni. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.10.14. 14:30:51