• mrzed001
    #16
    "Bármennyi utat is építenél, úgyis belakják az autók. "
    Ez egy nagyon káros sötétzöld hozzáállás. És full demagógia.
    Ezért volt 20 év az M0 építése, és ezért nincs még midig kész. Sötétzöldek [és köp egyet]


    "Tehát az lenne a kiindulás, hogy a meglevő útfelülettel vagy kevesebbel kell számolni és arra kitalálni valamit."
    Azaz inkább kerüljön a sok autó (sugárút be, "kis"körút, sugárút ki), minthogy megépüljön a körút amin gyorsan eljut a céljához ?!??
    Ez elég hajmeresztő hozzáállás (és full ostobaság).

    " Ha dugó vége, akkor szabályzóval elérni, hogy az út használható legyen. Jelenleg a városi autózás és parkolás környéke és az agglomerációs sincs valóban megfizetve az, hogy a városlakótól veszik el a felületet."
    Tévedésben vagy. Az ország vízfejű. Pest megye vízfejű. Budapest vízfejű.
    Ha tetszik, ha nem, minden út Bp szívébe vezet. És nem csak költőien, hanem SZÓ SZERINT !
    Te még emlékszel azokra az időkre, amíg nem volt se M0, se Hungária-Könyves Kálmán körút?
    Mert én igen.
    Vagy be nagykörút, vagy hátsó kisutcákon kóvászolás. Szar volt.
    És hiába nyomattál volna bármi szabályozást, ha egyszer nincs hol menni máshol, akkor ez van és kész.


    "A közösségi taxi pl ráhordó is lehet a külvárosból az elsővárosi MÁV-HÉV-Metróra. Mi is autóval mentünk az elővárosi metróállomásig... "
    Nem-e éppen ezt írtam le én is. Annyival kibővítve, hogy nemcsak ráhordó, de a végén lehordó is.

    Utoljára szerkesztette: mrzed001, 2019.10.14. 14:22:17