#14
"1. Talán elővárosi vasúti rendszer legyen már, ahol az összes HÉV = metró kapcsolattal bír. Lásd Németország S-Bahn. Mücnenbe a Bayern stadion irányából vagy ~15 km-ről átszállás nélkül mentem be a belvárosba. Ez most is elérhető lenne, csak erre kéne költeni stadion helyett..."
Láttad már a terveket az Örs-nél metró-hév összekötésére?
Te én majdnem lefordultam a székről a röhögéstől. Szánalmas ostobaság. Persze eladni a telket és hagyni az Árkádot felépíteni a metró tervezett vonalára is az volt.
Az viszont, hogy nem képesek az elővárosi vonatozást megoldani, meg MÁV meg az utasok copatása ... hát erről inkább nem is mondok semmit.
Rendőr, postás, vasutas, politikus ...
"2. A villamos hálózat leépítése és további elhanyagolását be kellene fejezni. A 7-es busz vonalára villamos kell. Pont. Akkor is, ha van 4-es metró."
Az a baj, hogy 6-os metrónak kellene már lennie. Na jó, nem azon az áron ahogy az elvtársak és Mr40% csinálta.
"A point to point taxizás csak hétvégén van. A közösségi autóhasználat néhány száz méter gyaloglást jelent, ami kvázi pont to point, mert átszállni nem kell. "
Hétvégén minimális a forgalom. Arra kár bármit is tervezni (illetve ostobaság), mert nem az a probléma. Hanem a reggel 8 hétköznap.