• Cyberdog
    #23
    Áááh értem, szóval így értetted. Inkább legyen drágább 1 millióval a gép, sem mint ne legyen biztonságos. Bár az utas szempontjából oly mindegy, hogy milyen típusjelű és milyen vezérlésű a gép, számra az a lényeg, hogy a személyzet jól felkészült legyen, a berendezések működjenek rendesen és, hogy biztonságban odaérjen az ulticéljához.

    Tehát a Boeing a fejlesztési szakaszban félvállról vett egy hibát, s úgy gondolta, hogy nem éri meg kijavítani, mert az megdobná egy kicsit a fejlesztési költségek. Arra lennék kíváncsi, hogy amit a spórolással nyert fedezi-e a szövetségi büntetéseket és a perköltségeket illetve a kártérítéseket? Óóóh, mert kártérítések lesznek, s nem is kevés.

    Nem értem ezt az ésszerűtlen döntést a részükről. Bár a nyomozás kezdeti szakaszában nagyon igyekeztek a pilótákra hárítani a felelősséget, Igaz melyik gyártó ismerné el, hogy amit gyártott az szar, és nem utolsósorban életveszélyes.