• Ellaberin
    #19
    Teljesen egyetértek, viszont a cikkben pont az szerepel, hogy "A hatóság, az FAA a 737 Max fejlesztésekor szinte teljesen a háttérbe vonult és csupán figyelemmel kísérte a folyamatot,", illetve "Tavaly a gyártó a munkája 96 százalékát maga minősíthette. "

    Tehát vastagon benne van az FAA és azon politikusok akik kilobbizták a Boeingnek, azt amit szerettek volna. Nyilván pénzért, és nyilván kevesebbért, mint egy FAA minősítés.

    Szóval nagyon jó lenne majd arról is olvasni, hogy kik azok a korrupt politikusok akik ezeket a jog-nyirbálásokat keresztül vitték. (Tudom ilyen nem lesz és Boeingnél max 1-2 szerelőt, szoftverest ültetnek le és minden mehet majd tovább ugyan így. 400 ember élet meg csak a statisztikába piszkít bele egy kicsit, egy politikus, döntéshozó, stb sem alszik nyugtalanul tőle.)