• Zoltan1984
    #10
    Nem csak a nagy magassag miatt nagy az utazo sebessege. Az approach speedje is joval magasabb mint a kisgepeke. A nagy approach speedbol pedig egyertelmuen kovetkezik a nagy atesesi sebesseg. (Landolasnal a leheto legkisebb biztonsagos sebessegre torekszenek, amit az atesesi sebesseg fole lonek be valamennyivel.) A nagy approach speed ezen kivul azt is jelenti, hogy a glide rateje kicsi, ugyanis nagy approach speed + nagy glide rate komboval nagyon nem egeszseges landolni. Egy vitorlazo repulo, meg akkor is ha motoros, pont ennek az ellenkezoje, nagy glide rate, kis atesesi sebesseg, ezekbol adodoan kis approach speed, a kisgepekhez kepest is. Marpedig, ha ezt valahova be kellene illeszteni, akkor valahol a kisgepek es a light jet kategora kozott van. Egy kis hatotavu relative nehez gep.
    Az egyetlen elonye ami miatt akar sikeres is lehet, hogy mindenbizonnyal halk. Varossal korbenott reptereken ez fontos lehet. Megfelelo szabalyzassal (ertsd a tobbi kitiltasaval/korlatozasaval varosi teruleteken) lesz ez csak sikeres.