• kvp
    #1
    "Pontosan tudjuk, hogy hol és miben kell jobbnak lennünk, de az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy még egyetlen olyan jármű sincs, amelyet IT-cég fejlesztett ki és dobott piacra."

    Mivel az IT cegek csak automata autokat gyartanak. Marpedig 0 darab teljesen automata autotipus van jelenleg a piacon. Arrol nem beszelve, hogy az IT cegek uzeleti elonye, hogy rajottek, hogy a hardvergyartast es a szoftverkeszitest erdemes kulonbontani es a hardvergyartast kiszervezni, mivel nem azon van a nagy haszon. Amikor a Microsoft megjelent a piacon a DEC minden hardverehez maga fejlesztette a szoftvert is. Az IBM viszont csak licenszelte a Microsoft-tol amit tudott. Ebbol a ketfele fealallasbol csak a szoftverfejleszto ceg jott ki nagy haszonnal es maradt meg a piacon a mai napig.

    Persze van ellenpelda, a Tesla, ami egyszerre hardvergyarto es szoftverkeszito, de ok a kivetel es kozelebb allnak fejlesztesi stilusban egy IT ceghez, mint egy hagyomanyos autogyarhoz. Ok az autogyartas Apple-je.

    A kerdes, hogy a nagy hagyomanyos autogyarak egymagukban utol tudjak-e erni az IT cegeket vagy kenytelenek lesznek megvasarolni toluk a szoftvereiket, mint teszik azt szamitastechnikai hardvergyartok? (a Lenovo, a Dell vagy a HP sem gyart sajat Windows-t, csak licenszelik a termekeikre) Kisebb kerdes, hogy van-e eselyuk az azsiai (foleg kinai) hardver gyartokkal szemben, akik esetleg csak megveszik a kesz szoftvert mondjuk a Google-tol es felteszik az autoikra.