Elden Ring
  • MerlinW
    #81
    "Általában a PC verziók mindig fejlettebbek szoktak lenni, mint a konzolosok"

    Egy kezemen meg tudom számolni a "fejlettebb" konzolportokat. A Souls játékok pedig mindig a borzalmas portjairól volt híres. Talán a DaS3 volt az egyetlen kivétel. 60fps-nél nem lesz több, soha a játék keyframe mechanikája miatt, de ez szerintem nem is baj. Ultra wide képernyője a játékosok 2%-nak van, mint elsődlegesen konzol cím, nem fognak ilyenekkel foglalkozni. DLSS kerülhet bele, bár kétlem, RTX biztos hogy nem, ha alapból nem használta, azt utólag nem lehet betenni, csak komoly munkával. A koop mindig ilyen volt a Souls játékokban.

    Röviden: így szereted vagy nem szereted. Ne igen számíts semmilyen új funkcióra. Jön pár balance és bugfix patch, 1-2 dlc és ennyi volt a játék.

    A magasabb fps eltöri a játékmechanikát, nem fogsz tudni parry-zni, sűrűbben eltalálnak (minél magasabb az fps, annál rövidebbek lesznek a parry/evade ablakok), stb. Az ultrawide valszeg nem okoz gondot, de majd kiderül.
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2022.03.17. 11:28:32