Ghost Recon: Breakpoint
  • grebber
    #63
    Ghost Recon: Breakpoint – Igencsak vegyes a fogadtatása

    Van olyan kritikus, aki inkább visszamenne Anthemezni, minthogy még egy percet játszania kelljen a Ghost Recon: Breakpointtal.

    Ma megjelent a Ghost Recon: Breakpoint, sőt az előrendelők már tegnap nekiveselkedhettek – rá is döbbentek, hogy a mikrotranzakció tételei között pay-to-win elemek szerepelnek, amit a Ubisoft hamar eltávolított azzal a kifogással, hogy véletlen kerültek bele most, ezt későbbre szánták. Ezután a blama után valószínűleg nem fog jól jönni az, hogy az első értékelések kissé vegyesek.
    Többségében a jó és a közepes között ingáznak a pontszámok, de a VG24/7 mindenképpen kilóg a sorból, hiszen az ottani kolléga az ötből csak egy pontot volt hajlandó adni. Szerinte a Ghost Recon: Breakpoint ezer sebből vérzik, rengeteg dizájnbeli problémával küszködik és rettenetesen bugos (ez utóbbit több más teszt is felrótta). Összegzésében azt írja, hogy a Ubisoft azon a két fronton bukott el, ahol remekelni szokott, mert a Breakpoint se folytatásként, se nyílt világú játékként nem működik, és még az Anthemmel is szívesebben játszana.

    Az eddigi tesztek pozitívumként azt hozzák fel, hogy a fejlesztők sikeresen továbbgondolták a Wildlands játékmenetét, ötletes a fejlődési rendszer és a felfedezés örömét is meg lehet lelni a játékban.

    A Ghost Recon: Breakpoint eddigi pontjai

    VG24/7 – 1/5
    IGN – 7/10
    Push Square – 6
    Metro – 6
    Cerealkillerz (Német) – 8.3
    Jeuxvideo (Francia)- 17/20