Ghost Recon: Breakpoint
  • Árnyvadász
    #28
    Tegnap kipróbáltam. Elégedett vagyok a látottakkal. (A barlangig jutottam, ma este folytatom.) Látvány szerintem részletesebb, mint az előző részben, és meglepően jól futott. Sokkal rosszabbra számítottam. Very high meg minden kutyafüle mellett (bármilyen helyzetben: helikopter túra, motoros sárdagasztás, sűrű erdőben gombászás, harcok közben stb.) stabil volt a frame.

    Összességében a WL lehet szebben mutatott, de mikor egy magaslati pontra felmásztam és lenéztem a ködös, párás esőerdőre az odabaszott rendesen. Jóval részletesebb az aljnövényzet, a talaj, a fákon felkúszó egyéb erdei jószágok kinézete is. Effektek is részletesebbek, realisztikusabbak. Szerintem javult a járművezetés kezelése, irányítása. Egyelőre nehéz rosszat mondani róla. Mozgások, animációk, fegyverek, AI meg egyéb, realisztikusnak tűnt.

    Jut eszembe AI. Meglett a távcsöves mesterlövész puska. 400 méterre tőlem egy tisztáson egy terepjáró mellett négy katona beszélgetett, majd járőrözni kezdtek. Leszedtem az egyiket. A többiek erre szétszóródtak minden irányban. Kerestek fedezékeket. Volt aki egy fa mögé bújt, volt aki szikla mögé rejtőzött, de volt aki beérte azzal, hogy a kocsi mögé osont és meg sem mozdult onnan. Majd vártam. (Én a sűrű növényzet közt voltam guggolva, messze tőlük.)

    Vártam és arra lettem figyelmes, a három emberből kettő elkezd közeledni felém, de úgy próbálva mozogni, hogy a tereptárgyak fedjék őket. Persze mikor kimozdultak a védett helyükről szabad célponttá váltak, de futva nehezebb volt őket leszedni. Mindkettőt hidegre tettem, míg az utolsó ember nem mozdult a kocsi mögül. Közelebb mentem az autóhoz (amivel végül elhagytam a helyszínt) és mikor meglátott csak akkor mozdult ki annyira, hogy le tudjam szedni. A fegyvereink halálos pontosságúak, hangtompítóval szereltek, így az ellenségnek nehezebb a dolga, de még kontrollerrel is játszi könnyedséggel lehetett osztani a fejeseket.

    Szóval nincs más hátra, mint folytatni.