• ostoros
    #103
    Ma járok a Lidl-ben, és mit hallok? Szép napot-tal köszön el az eladó. Igaz, hogy magyarban ilyen nincs, mert ez csak a "have a nice day" béna tükörfordítása, annyira nem zavaró, de azért mégis furcsa, általában azzal szoktam válaszolni, hogy neked is jó napot.
    Különben is, ha valami szép, az még nem feltétlenül jó is.
    (Egész marketing birodalmak épültek fel arra a hazugságra, hogy a szép=jó)
    Ahogy ott állok, egyszer csak hallom még egyszer, aztán megint, a másik pénztártól. Öt perc után világos lett, hogy EZEK BASZDMEG ELŐÍRTÁK, HOGY AZ ELADÓIK HOGYAN (hibásan) KÖSZÖNJENEK EL! Mit lehet még tenni, hogy még inkább gépként kezeljék az embert?
    Pusztuljon a Lidl!
    Pusztuljon a McDonalds!
    Pusztuljon az Amazon!
    PUSZTULJON A CÉGES EGYENKULTÚRA!
    Utoljára szerkesztette: ostoros, 2019.05.04. 19:18:06