• defiant9
    #116
    "Szerintem az elfogadhato alapallitas, hogy csak tisztan ket darab, csak a lathato tartomanyban mukodo optikai szenzorral is lehet autot vezetni. Az embereknek ugyanis ket szemuk van."
    Kb igaz. leszámítva hogy az emberi szem/fej forgatható. Ami a nagy különbség az az emberi agy képfeldolgozó képessége. Ettől nagyon messze van még az AI. Ugyan becsapható az emberi látás is mert optimalizációkat tartalmaz, és ilyenkor belehibázik, de ez egy nagyon jó szerkezet. A ponthalmaz a SW rétegnek egy segítség nem kell a 2D-s képre 3D-s modell-t ráhúznia. Könnyebb programozni.

    "hanem azon hogy hasznalhato-e barmilyen aktiv tavolsagi szenzor a gyakorlatban"
    Ez valahol annak az analógiája hogy elvakítod a szembejövőt az aktív fényszóróddal, vagy hogy egy mobil cellában sok teló van. Az ideális megoldás szvsz. nem is frekvenciákkal is időrésekkel való játék lenne hanem az hogy egy protokollon keresztül felosztják a megfigyelt területet az autók és mindenki csak azt figyeli aktívan amit megkapott, az eredményt pedig publikálja.