• kalapos01
    #9
    nem mindegy, hol olvasta, mert egyrészt ő tud linket adni (te meg nem), másrészt minden forrásnak megvan a maga hitelessége.

    külföldről például azért jön vissza sokkal kisebb rész, mert ott más kap belőle - a stúdió másképp jut pénzhez, akinek nincs saját forgalmazója, az minden piacra eladja a pénzét, ami bevétel, de ezt nem tudjuk, hogy mennyi, nem is számoljuk, mint ahogy azt sem, hogy a tévés szerződések mennyit hoznak a konyhára, hogy a Warner mennyit kap az Igazság Ligájáért az HBO-tól vagy a TV2-től.

    "akkor az összes 150-200 M budget feletti látványfilmmel mindenki bebukna ,ki se jönne még a dvd és egyéb média - vagy tv szolgáltatások díjaiból se a nyereség, hülyék lennének plusz költségbe vágniuk magukat a forgalmazók/ gyártók"

    ezt nem is értem, hogy gondolhatod. indulj ki abból, hogy ez nem így van. hogy kis költségvetéssel és szolid bevétellel is lehet jó profitot szakítani. legyen ez egy axióma. és tedd fel magadnak a kérdést, hogy "hogyan?". és fejtsd vissza. Tegyük fel, hogy nyereséges. Akkor az ismereteink tudatában, ez hogy fordulhat elő? (És itt be tudod venni, hogy kisebb filmek kisebb stúdióktól jönnek, akik a nemzetközi eladásokból bevételeznek.)

    "Nevetséges ez az okfejtés" " kár is ezt az okfejtést követni ,"

    ez ilyen védelmi reakció. hogy ha nem érted, akkor befogod a füled. nem. ha nem érted, még jobban ki kell nyitni. Mert nem úgy van, ahogy te gondolod. Sosem az a helyes, ha a meg nem értésnél az okfejtésben keresed a hibát. Próbáld a saját hiányos ismereteidben. Mindenki volt ezen a ponton. Csak az ember fejleszti a tudását, és túllép a hiányosságokon, majd megérti mindent.

    A piac úgy működik, ahogy olvastad lent. Ezt vedd adottnak. Ne azt kérdőjelezd meg, hanem abból indulj ki és keresd meg, hogy mik azok a források, ahonnan még bevétel keletkezik. Annyi bevétel, hogy a végén a legtöbb film profitábilis legyen.