dyra#12
Itt azért szépen vannak olyan költségek amiről nagyvonalúan megfeledkezel.
1. Egy Taxis cég olcsóbb gépparakkal tud melózni mivel nem kellenek az önvezető funkciók.
2. Az önvezető funkció folyamatos updattel fog menni. A szoftver fejlesztése tesztelés rohadt drága ráadásnak városonként akár igencsak sok egyedi fejlesztésre is szükség lehet.
3. Takarítás, biztonsági szolgálat, felügyelet-nél is jelentkeznének plusz költségek és a karbantartásnál is mert ezek után egy ablaktörlő miatt is szervizbe kell menni (hiába robot vezeti azért gondolom az utas szeretne kilátni) (az meg márkaszervíz úgy indít, hogy 20 000).
4. Hiába van neked 24 órás szolgálatod mikor effektíve az autók jó része a nap bizonyos időszakaiban kell. Az embereknél ezzel tudsz sakkozni a géped meg majd ott áll kihasználatlanul esténként.
5. A tömegközlekedéssel is meg kéne küzdenie ami szintén automatizált lesz. Akkor azzal szemben milyen plusz szolgáltatást tud nyújtani? Azt, hogy egyedül ülsz a kocsiban meg házhoz visz / vinne miközben minden nagyváros a gépkocsi forgalom csökkentését szeretné nagy zöld területekkel és sétáló utcákkal.
Nem lesz versenyképes a Taxis cégekkel szembe. De majd hamarosan kiderül. Utoljára szerkesztette: dyra, 2019.03.26. 16:32:28