• TokraFan
    #41
    "Igen, értem a különbséget. De új Opelt is csak az Opel gyárt és az Opel dönti el, hogy milyen módon akarja terjeszteni a saját kocsiját. Ti meg ezen sírtok és fetrengtek."

    Egyrészt, senki nem sír -esetleg te, de az irreleváns most-, én itt véleményt alkotok maximum.
    Másrészt, nem pontos a hasonlatod, mivel ezeknél a megoldásoknál eleve tudvalevő, hogy a terméket hol és milyen feltételekkel lehet beszerezni! A Metro esetében nem erről volt szó, mivel a kiadó feltette Steam-re és az előrendeléseket is fogadta már jóval korábban. Az dolog _jogszerűségét_ én egy percig nem vitattam, örülnék, ha értőbben olvasnál! Azt az üzleti magatartást kifogásoltam, amit az Epic most választott, illetve vitázom veled abban, hogy ez mennyire üdvözlendő magatartás. Annak én is örülök, hogy van a Steam-nek vetélytársa, de azzal nem értek egyet, hogy _kényszerrel_, tehát ismétlem, _kényszerrel_ operáljon!

    versenyről beszélsz...Akkor beszéljünk arról, hogy versenyezzen! Versenyezzen jobb kliensel, jobb közösségi megoldásokkal, jobb árakkal, újításokkal, innovációval, akármivel ami megnyerő és szimpatikussá teszi a felhasználók szemében.
    De ez nem az.

    Egyébként is rossz az autós hasonlatod. Hasonlítani inkább piacteres termékekkel lehetne. Mondjuk Coca Cola-t is kaphatsz bárhol, vagy Danone-t vagy mittudomén mit. És valóban, holnaptól kitalálhatná a Coca & Co. is, hogy egy egyetlen üzeltben veheted majd meg, jogilag nem szólhat bele senki, csak kérdés, mennyire lőné tökön magát vele? Kb. pont annyira, mint az Epic és a Deep Silver.