• defiant9
    #3
    Ez ebben a formában egy az árához képest alacsony hatékonyságú megoldásnak tűnik.
    A kereszteződést kell felszerelni jó felső perspektívával rendelkező kamerákkal, amik egyben elemzik a forgalmat, felügyelnek, és riasztanak ha kialakuló veszélyt detektálnak. Az autókba egyenlőre csak egy primitívebb/olcsóbb riasztó szignál vevőt kellene elhelyezni kötelezően: 'figyelem ütközésveszély jobbról, állj meg'. Az infrastruktúra később okosítható hogy a teljes forgalmi képet broadcast-olja az önvezetők irányába. A közösség építse ki a külső szenzorhálót, a gépjármű tulajdonos pedig vegye meg a vevőt. Nem kell hogy drágább legyen mint egy tolatóradar. Mind a kerékpárosok mind a gyalogosok számára elég veszélyesek a 'telizöldes' kanyaradó járművek főleg ha holtteres akinek annyi sem fér bele hogy az indexet kirakja. Az utasítás be nem tartása (vagyis nem lassít hanem úgy véli hogy majd megáll más de ő aztán nem veszít 10mp-et sem), pedig automatikus büntetés, ekvivalens a tilosban áthajtással, az infrastruktúra upload-olhatja is rögtön a hatóságnak, a büntetésekből pedig tovább építhető a rendszer.