• kvp
    #25
    "Csókolom a tömegközlekedést reformáljátok már meg ne azt, hogy az autó önvezető legyen. Lennének kényelmes jártok WIFI, budi, kaja, meg még a franc tudja ugyan ki a fene menne autóval?"

    Mindenki aki megteheti, mert a valodi onvezeto auto olyan mint egy sofor. Odall ahol beszall az ember, elviszi ahova kell es utanna elmegy leparkol a kocsival, majd visszajon az emberert amikor kerjuk. A tomegkozlekedes nem ilyen, ott fix megallok vannak es masok is felszallhatnak, tehat az ember nem dontheti el hogy kikkel akar utazni. Az taxi a ketto kozti atmeneti forma, nem sajat jarmu, de legalabb zavaro utastarsak nincsennek.

    Egyebkent az emberek nagyresze nem szeret vezetni, csak tul szegeny ahhoz, hogy sajat sofort fizessen. Mint ahogy az emberek nagy resze nem szeret takaritani vagy mosogatni sem, csak nem futja cseledre. A robotok mindket problemat meg tudjak oldani, remelhetoleg elobb utobb megfizetheto aron.

    A tomegkozlekedes ket helyen eletkepes, nagy tavolsagoknal, ahol az auto tul lassu lenne es varosi kozelkedesnel, ahol az ar-ertek aranya jobb mint sajat autot fenntartani vagy taxit hivni. Az automata elektromos autok az utobbi esetben sokkal lejebb tudjak hozni az autobirtoklas szintjet, mert varosi kis hatotavolsagu elektromos automata autot (vmax 50 km/h) sokkal olcsobban lehet kesziteni mint autopalyatempora tervezettet. Az automatizalas itt a forgalomban araszolas es a parkolas megoldasahoz kell, ugyanis egy elektromos automata auto turelmesen tud csiatempoban maszni, tovabba el tud menni egy tavolabb levo szabad parkoloba is, miutan a kapuban kirakta a tulajt. Kb. olyan lenne mint egy sajat taxi, amibe nem ul be az ember elott egy csomo idegen es utazas kozben nem kell a tomeget elviselni. Kb. igy hasznaltak az autot anno a nagyon gazdagok, amikor meg szinte minden autohoz tartozott sofor is.