• kvp
    #19
    "valószínű a világ minden önvezetőt fejlesztő cége tudja, hogy nem biztonságosak az autóik, de nincs mese, menni kell tovább a hazugsággal és önámítással kikövezett lobbiúton."

    A Google autoi bizonsagosak. Legalabbis azok a nagyszemu, nagyorru valtozatok amiket vezeto nekul is teszteltek. Nem is mennek 20-nal tobbel de annyira mar tudnak biztonsagos onvezeto autot epiteni. Pont az volt a lenyeg hogy nem adott sebessegre irnak szoftvert (mint az uber es a tesla) hanem a szoftver az adott helyzetbeli ismeretehez allitja be a vallalhato vegsebesseget. A gyosabb autojuk is egyszer negyed ora alatt mert csak atmenni egy keresztezodesen (ahol neki volt elsobbsege) mert nem tudta eldonteni hogy a keresztiranyban a stopvonalnal allo biciklis most akkor behajt ele vagy sem. Vegul a biciklis lerakta mindket labat es akkor mar elhitte az auto is hogy nem fog ele begurulni. Na ez egy kelloen ovatos szoftver. Nem tul hatekony, de legalabb balesetet nem okoz. Szerintem ez a jo fejlesztesi irany, csak 100% konfidenciaszintnel mer mozdulni. Egy sor parkolo autonal mind moge benez szepen lassan egyesevel, nincs-e mogottuk kiugrani keszulo gyerek, macska, labda vagy szelfutta ujsagpapir. Az uber fele szoftver az ujsagpairt es a macskat is direkt eluti. A megolt not is annak vette es direkt hajtott neki. Mindket szoftver azt teszi amire programoztak es a google mernokei pacifistak, az ubere meg nem.