ATLAS
  • lammaer
    #83
    Azért az érem másik oldala, hogy az EA sokszor csak PAPÍRON szól arról hogy figyelembe veszik a játékosok visszajelzéseit, "legyél a fejlesztés részese" stb stb.

    Nagyon sokszor az EA semmi más mint egy "fogd a pénzt és fuss" terv a fejlesztők részéről. Csak arra használják hogy egy negyed kész termékért már beszedjék a zsozsót, nincs rendes kommunikációjuk, nincs normális reportálási lehetőség...

    Nem egy olyan játék van amit rendesen be se fejeznek, megunják egy idő múlva az EA fázist (ki tudja, lehet látják hogy az eladások panganak), rádobják hogy release, hogy még utoljára felkerüljenek a steam főoldalára... (Dayz állítólag ilye, 5 évnyi EA után hirtelen megjelent)

    Sokan egyébként azt mondják, pl ARK esetében hogy az EA idején jobb volt a játék mit a véglegesben, mert ahogy haladt előre, a fejlesztő rengeteg olyan döntést hozott ami a játékélmény rovására ment. Lásd flyer nerf, megy úgy általban minden nerf, dupla húsrohadási sebesség, nagyobb éhezési sebesség.. mint egy rossz MMOnál, ahol a játék szavatosságát azzal próbálják növelni hogynövelik a grindet, a monoton munka folyamatokat.

    Szóval legalább annyiszor, ha nem többször a fejlesztől a ludasak abban, hogy az EA nem sikeres...
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.12.21. 16:49:28