ATLAS
  • PiszkosFred
    #495
    Pontosan, procgen miatt elegge idiota alakuak, sok sziget layout ismetlodik es nagyon uresek a szigetek. Oke, van kincskereses, de azon kivul egyszeruen nincs miert elmenni egy szigetre. Nincs titkos npc, nincsenek rejtett ladak, se dungeonok, se lore, barmi, amiert - mint minden jatekban -, vegigjarnal egy-egy sziget minden pontjat. Egyszeruen nem jutalmazza ezt a jatek.

    Egyetlen "haszna" van elmenni es vegigjarni mindent - de ez is kenyszer -, a szintlepes. Az idiota megoldasuk miatt 51. utan csak DP-vel lepsz szintet, vagyis ekkor sem azert szallsz partra, mert kivancsi vagy mi van ott, hanem azert, mert "muszaj".

    Szoval az elso par tucatnyi ora miatt megeri a penzt a jatek, de a piacon levo jelenlegi online survivalhoz kepest nagyon keveset nyujt. Bar, tovabbra is imadok hajokat epiteni es tervezni, csak hat az is potcselekedet, mert minek egy otodik brig, vagy tizedik schooner, stb.
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.12.31. 01:33:46