• bundasjezus
    #13
    Pontosan ezért kell megújítani a környezetvédelem marketingjét. Nem lelkiismeretfurdalást kell ébreszteni az emberekben az életmódjuk miatt és nem kihaló fókákkal, jegesmedvékkel, elolvadó gleccserekkel, emelkedő tengerszinttel és kivágott esőerdőkkel kell riogatni őket. Ezzel nem lehet változást elérni. Teljesen rossz irányban indult el a környezetvédelem marketingje.
    Olyan marketinget kell kitalálni, ami vonzóvá, szexivé és trendivé teszi a környezetbarát termékeket és életmódot. Hogy azt érezze az átlagos, mekis kajától elhízott, 100 kilós amerikai tini, hogy akkor lesz valaki, akkor lesznek barátai, akkor lesz értékes a közösség szemében, ha környezetbarát életmódot folytat, nem pedig attól, hogy V8-as pickuppal megy a gimibe. Ez kemény feladat, de nem lehetetlen. Annyi sz*rt el tudnak adni marketinggel, ideje végre jóra is használni a marketinget.

    Divattá kell tenni a környezetvédelmet, a takarékos életmódot. Hogy végre ne legyen sikk X5-ös BMW-vel villogni a pláza előtt, hanem ciki legyen és mindenki kinevesse az illetőt. Semmi sincs nagyobb hatással az egyén gondolkodására, mint az, hogy a közösség milyen véleménnyel van róla.
    Utoljára szerkesztette: bundasjezus, 2018.11.27. 20:19:39