• NEXUS6 #19
    Tegyünk különbséget az életérzés és az életmód között. Az amit a marketing dumával kb. ua termékre ráaggatnak, az az életérzés. Vegyél Cocacólát, Ájfont, akármit, a marketing, a szolgáltatások adnak egy pluszt, amit vagy hajlandó vagy megfizetni, vagy nem.
    De attól hogy Coke-ot iszol nem leszel pl egészségesebb, mintha Tecsógazdaságos kólát innál.

    Az életmódbeli különbség azonban van a saját kocsi, vs tömegközi/autósharing/bekéretdszekedés/bicózás viszonylatában. 20 évig az utóbbit csináltam, kb 8 éve van saját kocsim. A hipszter életmód lehet hogy fiatalosabb, de általában az utazást jobban meg kell szervezni, legtöbbször tovább tart, nagyobb gond. Plusz nagyobb csomagok szállítása még extra problémát is jelent. Az utazás sokkal kevesebb élményt, sokkal több gondot jelent.
    Saját autó függetlenséget, extra idő megtakarítást, szabadon megválasztható indulási időt, kényelmes szállítási kapacitást jelent. Gyak életmódbeli különbséget. Persze sokkal, de sokkal több pénzért és alapvetően városon kívül.
    A jelenlegi autótulajok 90%-a ezt nem fogja feladni.