• kvp
    #13
    Az uberbol is taxi lett a vegen azaz a soforok jelentos resze foallasban uberezik. Egyebkent nem eri meg igazan.

    Automata autoknal ugyanez a helyzet. Vagy egy ceg taxikent mukodteti vagy jobban megeri kizarolag sajat hasznalatra venni.

    Miert is? Mert ha nem kell 24 orat uzemelnie sokkal kisebb aksi is eleg es toltheto a legolcsobb csepptoltessel ejjeli arammal. Egy ilyen eppen csak toltogetett kocsi viszont nem alkalmas taxizni hiszen a garazsban es a munkahelyen eppen csak annyi aramot tud felvenni amennyi a bejarashoz es a bevasarlashoz eleg. Szerintem ha tehetik az emberek akkor egy olcso kisteljesitmenyu kocsit vesznek ami 1 ora autozashoz 4 orat tolt. Ez jo is, mert 8 ora munka es 8 ora alvas alatt siman osszeszed 4 ora uzemhez eleg toltest. Napi 2 ora autozas mellett meg a maradek ket orara nem eri meg berbeadni es akkor nem is kell naponta 2x takaritani meg kipakolni belole minden szemelyes cuccot.

    Szoval szerintem amennyivel hatekonyabbak az onvezeto autok annyival tobb kocsi lesz ugyanis az autok mindig elfoglaljak a maximalis rendelkezesukre allo helyet addig amig minden csaladtagnak nem lesz sajat.

    A tomegkozlekedesnek ott marad ertelme ahol a sajat auto nem mehet be vagy lassabb az autos forgalom mint a tomegkozlekedes. Erre jok a torvenyek es helyi rendeletek, de az auto megosztasara nem osztonoznek, mert annyi erovel mar ott a busz meg a ceges robot taxi is.