• Tinman #8
    De egy opció.

    Azért van benne, hogy aki nem szeret sokat tökölni egy open world játékban az a pénzéért gyorsabb fejlődést kap, gyorsabban halad előre, gyorsabban ismeri meg a sztorit. Én ki nem állhatom az ilyesmit, nem is nyúltam ilyen fizetős boostért soha.

    Az árazással kapcsolatban sajnos elfelejted, hogy ma már nem lehet egy ilyen AAA cuccot olcsón kihozni, iszonyat pénzt zabál fel a fejlesztése, szó szerint több 100 ember pár éves melójának eredménye. Na most azok nem babért, meg rizsért húzzák az igát, hanem komplex szellemi munkáért járó magas bért kell, hogy kapjanak (programozó, grafikus, designer, etc.). Azt ki kell termelni.

    Jóval szerencsésebb húzás relatív alacsony áron adni az alapjátékot és opcionális pénzes vackokat beletenni, mint eleve magasabb áron kezdeni, de úgy, hogy akkor az tényleg mindent tartalmaz. Mert az induló ára ennek a játéknak AAA létére teljesen átlagos! Ne a magyar minimálbérhez nézzük ezeket az árakat... az, hogy mi itt nyomorgunk, az még nem indikátora a nyugati és US béreknek.

    Félreértés ne essék... az egész DLC, early access, P2W, stb. játékipari húzások nagy gyűlölője vagyok, viszont értem, sőt megértem miért csinálják. (Ettől még utálom.)

    Egy valamit tehetünk: Megvárjuk a VALÓS megjelenést, ami általában akkor jön el, amikor kap az adott játék egy GOLD, vagy egy GOTY kiadást és azt vesszük meg (akár később akciós áron). Ezek szinte mindig tartalmazzák az összes sztori DLC-t és lényeges elemet.