Pathfinder Kingmaker
  • lwb
    #272
    Hú, kemény vagy, mint a bakaszar, öcsém. :DDD Az ilyen powergamereket páros lábbal basztuk ki a csapatból, asztali rpg-nél. Egyébként csak azért írtam, hogy nem ártott volna valami barátibb izét összerakni, hogy az eladások egy picit feljebb menjenek. Az előző részből 3 év alatt tudtak 1 milliót eladni, masszív árleengedések mellett. És akkor biztosan lesz 3. rész.

    Egyébként a játék, ahogy írtam is, elsőre nehéz csak. Másodjára, amikor már tudod, mi merre, akkor már nem nehéz.Pl. Drezen ostrománál ki lehet a kemény harcok felét kerülni pl. a három kulccsal. Ha a játék ezt előre jelzi pl, hogy hol keressem, nem véletlenül három dretchnél van három külön dungeonben egy-egy, akkor lehet, hogy direkt erre megyek. És ez csak egy példa a sokból. Ha tudom, hogy a következő lépésnél jön egy boss fight, akkor a második végigjátszásra vagy load game-re már felbuffolom magam előre és nem nehéz. De nem jelezte semmi.

    Ha szerinted a load game az a jó design jele, akkor tényleg nincs miről beszélnünk. :)