• defiant9
    #34
    Szvsz. fontos lenne hogy létrejöjjön egy gyártói szövetség mondjuk az EU égisze alatt ami mielőbb lerakja az önvezetési kommunikációs protokoll draft-ját mind lokális p2p szinten (figyelem: sávot fogok váltani, majd fékezek x m/s^2 lassulással, majd kanyarodok, kereszteződés: z-x irány jelzőlámpa tilosra vált x másodperckor), mind macro szinten (A pontból B be indulok x időpontban, baleset történt x lokáción közlekedési sáv blokkolva, parkolóhely elérhető, stb.). License-t csak az kaphat aki implementálja a protokoll-t.
    A követési távolságban a legfontosabb tényező a lassú emberi reakcióidő, ez az ami értelemszerűen a gép esetén kiesik a képletből.
    Megoldandó feladat lesz az opportunista emberi vezetésű autók megregulázása. Jelen helyzet szerint hiába piros a lámpa nyomni kell a gázt, majd 10 méterre intenzíven fékezni egyébként befurakodnak a lyukba. Ennek a stílusnak ára rengeteg +károsanyag kibocsátás(egészségkárosító légszennyezés). A lámpás kereszteződések előtt sokkal több záróvonal kell, ha pedig az önvezető azt látja hogy az általa hagyott résbe szabálytalanul besorolnak akkor egy VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózat jellegű dokumentumot kell feltölteni a protokoll segítségével ami alapján megy is a csekk a záróvonalat átlépőnek.