kvp#2
Az, hogy mi tudjuk, hogy mindez megvalosithato onvezetessel ahhoz mernoki fejlesztes es szakertelem kellett. A nyilatkozo szakerto is csak felsorolta a meglevo kutatasok eredmenyeit, szepen osszefoglalva.
Azert a tendencia lathato:
-varosokbol lassan kitiltak a hagyomanyos belso egesu autokat
-az autopalyakrol varhatoan ki fogjak tiltani a nem onvezeto autokat
Az emberek jelentos reszenek csak elektromos onvezeto autoja lehet ha varosban es autopalyan is hasznalni szeretne. Aztan ha ez megoldott es kozben a technologia is kiforrott akkor a varosokbol is kitilthatoak a nem onvezeto autok.
"Hiszem, hogy idővel a sebességhatárok is kitolhatók majd 60-70-re városon belül, mert ha már minden önvezető lesz, azoknak jóval kevesebb idő kell a lassításhoz,"
Varosokban vannak gyalogosok is. A fektavok ugyan csokkentek, de ahol barmelyik parkolo auto mogul barmikor kiugorhat egy gyerek, ott nem fog a szamitogep gyorsan menni. Az atlagsebesseg nohet a nulla lampas keresztezodes es kevesebb dugo miatt, de a sebesseg felso erteke varhatoan csokkeni fog az emberek elol nem elzart teruleteken. Tehat varosokban az automata autok lassabban fognak menni, de egyenletesebben, azaz az atlagsebesseg azert varhatoan meg igy is noni fog. Es akkor barmikor lelephet az ember barol a jardarol ha at akar menni a tuloldalra, az automata autok ugyis megoldjak hogy ne ussek el.