• gaszton421
    #3
    AZt hogy az emberi sofőr által gond nélkül értelmez minden szituációt talán gondold át, a tavalyi évben azt hiszem 1,2 millió halálesetet írtak a balesetek rovására, az önvezetés a mostani, embrionális állapotában is jobb arányokra képes. az ember ugyanúgy szenzorfüggő (a szem a fül is szenzor ráadásul nem tökéletes az esetek nagy többségében, s az emberi helyzetértkelést is nagyban befolyásolhatják olyan dolgok mint a kialvatlanság, másnaposság, vagy szimplán máshol jár a sofőr esze. Ezek jó részét pont a szenzorok, (megfelelő redundanciával) és az AI, (ami abszolút ellenálló a fentemlített problémákra) pont kiköszöbölhetik. Nem egy olyan világban élünk ahol a szinte tökéletesre csiszolt emberek által irányított jármű forgalmat egy sokkal rosszabb, kevésbé megbízhatóra akarunk cserélni, hanem pont fordítva. A közúti közlekedés jelenleg több embert öl meg évente mint a háborúk, úgy hogy van mit rajta javítani.