• kvp
    #7
    1%-os legkori nyomason eleg ha 2%-ra surit a rendszer, ugyanis a hajtomunel csak a nyomaskulonbseg szamit. Viszont a hagyomanyos turbinas rendszer tenyleg nem lenne hatekony, ellenben az impulzus detonacios igen. Viszonylag nagy tartomanyban mukodokepes es bizonyos sebesseg es nyomas felett magatol atall ramjet uzemmodra amikor a szelepek vegig nyitva maradnak. Kis kompresszioval dolgozik, de pont ez a lenyege, mivel igy nem forrosodik fel tulsagosan a levego. Az eredeti mechanikus megoldassal szemben erdemes lenne Tesla szelepeket es kismeretu sokkamras egesteret hasznalni, szelepenkent egyet. Kb. 8-10 mach-ig mukodik, de a maximalis es minimalis sebesseget is a nyomas, azaz a magassag hatarozza meg. Cserebe nem kell annyira ellenallo geptorzset epiteni, mert tengerszinten ugyse tudna mach 1 fole menni, tehat csak kis nyomasu legkorben lenne gyors, ahol viszont a legellenallas is kisebb.