• Sequoyah
    #14
    Ezzel egyetertek.

    Hogy az igenyek hogy valtoztak az jo kerdes. Arra mindig lesz azert igeny hogy 6 ora helyett 3 ora alatt jussanak el valahova, csak kerdes, hogy mennyi:) Hivatalosan a bukta egyik okakent azt rottak fel, hogy ahhoz kepest hogy draga, elegge fapados es zsufolt. De ma mar kevesbe kovetelik a luxust a penzesebb emberek, az ido sokaknak fontosabba valt a kenyelemmel szemben. Viszont cserebe ott az internet, ami szepen eltuntette az igeny egy reszet, hogy atugorjanak a ceg masik kozpontjaba meetingelni... Egyszerubb egy videoconf...

    Ami engem leginkabb elgondolkoztat, az az, hogy mi lenne ha olyan utvonalakat tudnanak lefedni, mint pl NY-LA, ami a Concorddal lehetetlen volt. Itt rengeteg uzleti ut tortenik, es nem mindegy hogy 6 vagy 3 ora. Egy ilyen utvonal biztosan tobbet er, mint NY-London, vagy NY-Parizs ahol korabban repult. Tavol keleten is van 1-2 ilyen frekventalt utvonal, vagy europaban Moszkva-barmi eleg messze van hogy megerje. Sajna Europan belul barmi mas utvonalon nem sok ertelme van, mert 2-3 oran belul hagyomanyos geppel is barhova eljutni...

    Nehez helyzetben a Boeing, mert lehet hogy kozvelemenykutattak cegvezetok, egyeb potencialis felhasznalok kozott, es mindegyik nagyban bologatott hogy persze tok jo lenne, es hasznalnak, de csak akkor derul ki hogy valoban fizetnek-e amikor rendszerbe allitjak...