• defiant9
    #95
    "Gondolom senki nem örül neki, hogy "rutintalan" emberek is élesben vezetnek, én visszazavarnám őket is a tesztpályára."
    Rendben, akkor legyen így, miután az összes emberi sofőr rutint szerzett a legextrémebb körülmények közt a milliárdos tesztpályákon sokéves napi vezetés során akkor mehetnek ki forgalomba. Valóban úgy gondolod hogy ez az ésszerű módszer? Te ennek megfelelően használod a jogosítványod?

    "Én arról beszélek, hogy két (vagy inkább három) véletlen pont között tegye meg a távolságot, mondjuk Európán belül."
    Jah, akár offroad is, úgy hogy útbaigazítást kér a helyi erdésztől is hogy melyik gázló is járható ilyenkor. Na ilyen nem lesz, de nem is ez a cél, ez nem is hozna a baleseti statisztikákon, rétegigény. A mainstream(>99% megtett út) kiváltása a cél. Ebben az időtávban látható aszfaltutakon fognak tudni közlekedni ezen járművek, miután ezt kifejlesztették/kicsiszolták akkor állnak csak neki az extrém körülményeknek. Aki egysávos földutakon akarja a gödröket/szembejövőt optimálisan kerülgetni annak marad a kormánykerék.