• defiant9
    #39
    "Akkor talán fel kellene venni még pár sofört és beállítani arra a tesztpályára még 40-50 autót,"
    Fel lettek véve a sofőrök, benne ülnek a teszt autókban, a többség lelkiismeretesen végzi a feladatát és figyel, amint problémát lát akkor közbeavatkozik. De persze rekonstruálni lehetne a világ teljes úthálózatát és azon tesztelni robot gyalogossal és kerékpárosokkal, +számtalan változóval, csakhát egyrészt ez irreális illetve a technológia sem létezik, másrészt értelme sem sok lenne ugyanazt egy teszt kanyarban 50x eljátszani és konstatálni hogy jól működik a szoftver.
    Valóban, pénzbe is kerülne. Sőt ha demagóg lennék kiszámolhatnánk azt is hogy ennyi pénzből hány éhezőt/beteget lehetne megmenteni, csakhogy a világ nem így működik.
    Az Uber elsődleges hibája hogy felelőtlen/alkalmatlan sofőrt ültetett oda. Az bármely céggel megeshet hogy egy alkalmazottja hibázik, ilyenkor a cég megfizeti a lazább HR szűrő árát. Alapvetően ezzel a tesztelési metódussal nincs gond, ezért is folytatódnak ennek megfelelően a tesztek.
    Utoljára szerkesztette: defiant9, 2018.06.26. 18:39:48