• gforce9
    #109
    Ez nem maszatolás. Én nem vagyok szakember a kérdésben, mint ahogy te sem tudtommal. A véleményem az, hogy konzervatívabban kéne egy olyan technológiához állni, ami veszélyes üzemet érint. A google projektje jobbnak tűnik, mint a többieké, mert eddig halálos balesetet nem okozott (tudtommal), erősen korlátozott a rendszer. De mégis mit vársz tőlem? Át kéne néznem, hogy a google autó balesetei, koccanásai mire vezethetők vissza (volt ott is).

    Ha ott nem merülnek fel ilyen blőd hibák, mint az alább vitatott esetekben, akkor így ránézésre azt mondom, hogy normálisabban és felelősebben csinálják, mint a versenytársak. Nem tudom, hogy a google autója megérett e a közúti tesztelésre, szerintem még egyik gyártó autója sem érett meg rá, de ha a google olyan protokollokat állít fel, amivel max bosszúságot okoz, de halálesethez vagy súlyos balesethez nem vezet és tényleg ésszel kezelik a technológiát, felőlem tesztelhetik közúton. Csak pont emiatt, szerintem ha egy google autónál fordulna elő ilyen hiba... hát rögtön vissza kéne térni a tesztpályára.

    Egyébként úgy általánosságban összegezve: Egy autonóm autónak egy átlag sofőr tudását hoznia kell. Egy átlagos ember koccanhat, padkázhat. De egy átlagos sofőr nem okoz halálos vagy súlyos sérüléssel járó balesetet. Jelenleg ami látszik, hogy az autonóm autók előnye az, ami a zsebszámológépé, hogy nem alszik el, mindig figyel stb. Ettől sokkal többet kell tudniuk.