1554471458.jpg
  • MasterMason
    #638
    De miért is ne lehetne fölé helyezni?! Tényleg komolyan kérdezem. És nem rossz a játék félre ne értsd... De mondom, ha már fizika akkor az minimum elvárható volna, föleg aztán egy olyan előfizetéses szimnél amelynél az évi díj mellett még külön kell fizetni mindenért, hogy tényleg szimulálja a környezeti hatásokat beleértve az esőt is. Vajon miért nincs eső IR-ben? Egy szimulátorban nincs eső, milyen szimulátor az olyan?... A közel 18 éves GP3-ban már olyan eső volt, hogy az íveken száradt fel legelőször, meg pocsolyák alakultak ki. És akkor itt van egy szim egyébként szintén közel 15 éves engine-el, hiszen a papyrus engine-re építették ezt a szimet, és 15 év alatt nem jutottak el oda ahol a Geoff Crammond már 20 éve eljutott?! Persze fizess ki nekik évente két komplett AAA-s játék árát, plusz fizess még pályákért és autókért is, és akkor önámítva velük együtt kántálhatnánk azt a hazugságot, hogy a módosított 15 éves papyrus engine a legjobb fizikában. Kösz de kösz nem. Elmondom miért nincs eső IR-ben, azért mert egy elavult 15 éves technológiára épül...

    A számítástechnikában nem csak az hardverek avulnak el marha gyorsan, hanem a szoftverek is!
    Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.11.06. 17:35:07