1554471458.jpg
  • sertrex
    #573
    Ne vicceljél már! Milyen funkciókat vettek ki a fizikából. Futtattad már a PC2-t egy diagnosztikai programon vagy ha úgy tetszik egy telemetrián? Van fogalmad, hogy mit számol és mit vesz figyelembe ez a progi? Ez az AC-hoz képest rakétatudomány. Azért mert még nem állt össze teljesen a progi, az hogy rengeteg még a hiba még nem jelenti azt, hogy visszaálltak árkád vonalra. Nem ártana utána olvasnod milyen gumifizikát írtak a progihoz. Vagy nem ártana ránézni a Live Track 3.0-ra, ami a dinamikus pályafizikáért felel. Jöttök itt az rF2-vel meg az iR-el. Nézd már meg, hogy miből és hány éve fejlesztgetik ezeket a szimeket. A PC még csak a második résznél tart és nem HC szimek voltak az alapjai, hanem egy saját motort írt az SMS. Nézd már meg azt is, hogy a Shiftekhez képest mit tud ugyanaz a motor mára.
    És mindezt úgy, ahogy írtad is, megpróbálják a minél szélesebb réteget is kiszolgálni, ami természetesen valamennyire visszaveti a játék szimulátorosságát, na de nem annyira, hogy egyből elkezdjünk itt, hogy a PC nem is szim.
    Értem én, hogy sokan ragaszkodnak az ISI fizikához, mert az az űberszim, meg az iR, mert az még baromi drága is és hogy hogy jönne ki, hogy egy 60 eurós játék ugyanazokat dolgokat tudja. Senki nem állítja, hogy a PC tökéletes, mert rengeteg munka van még vele.
    Szóval éppen a technikai kérdések azok, hogy ha valaki nem nagyon ismeri a játékot vagy csak felületesen kezeli, akkor hajlamos az olyan kijelentésekre amiket most te is leírtál.