1554471458.jpg
  • b-type
    #254
    Knockhill-n ez nem olyan egyszerű :D
    De na, ennek nem az volt a lényege hogy mi milyen, hanem hogy ha számol az jó (mert később felpofozhatják tényleg elég jóra), de a fő lényeg az az amit sikerül megjeleníteni a végén a játékos számára, és az baromira nem egyszerű. sokszor egy fapadosabb szim jobban hozza a feeling-t ilyen volt az RBR pl.
    Teszem azt egy olyan programon ahol pályánkénti default setup-t állítanak be mondjuk az F1-s Mercedes-nél, ott qva sokat számol és qva jól. felfüggesztést és olyan dolgokat amire ránéz egy mérnök és eldönti hogy mi jó mi nem a kinyert telemetriai adatokból.
    De az hogy milyen érzést közvetít, hogy mennyire faxa az FFB, hogy egy pocsolya az hogy viselkedik...ezeket pont letojják. Mert a vezetési érzet, az nem egyenesen adódik a számokból. Nincs egyenlőségjel a qva sok számolás=qva jó vezetési élmény között...még több számolás=még több vezetési élmény.
    Az egy fura dolog, vagy sikerül vagy nem. Az RBR-nél annak idején sikerült kevés számolással nagyon jó érzetet adni, de alapvetően én is azzal értek egyet hogy az a jó ha nagyon sokat számol...szelet, pályahőt, realroad felszedett gumitörmeléket, elütött galambokat azokon a bolhát.
    Egy a lényeg hogy a végén ha beleülök egy 3-s BMW-be, akkor jó, a valódi érzethez hasonlót közvetítsen...akkor elhiszem hogy nagyobb kategóriákban, amit term. nincs lehetőségem vezetni és összehasonlítani, ott is jó az érzet. ..nekem legalábbis ez volt annak idején ami segített.
    Nem a számok-kódok mennyisége.