1554471458.jpg
  • szurkefarkas
    #1819
    Az elterjedtebb kormányokban kizárólag az FFB motor van, ami a kormányt jobbra, vagy balra tudja eltekerni.
    A jó FFB csak akkor csinál valamit amikor az első kerekeidet egy külső erő megpróbálja elforgatni.
    Ökölszabályként 10-ből 9 rázókövön a jó FFB nem csinál semmit. (szó szerint) A rázókövek nem próbálják meg elforgatni a kereket. Ez alól kivétel pl a Nürburgrigen a T4. Magas és nagy szögben emelkedik. Attól függően hogy milyen szögben kapod el, annak már lehet hatása a kormányra.

    Ha nem vagy elégedett az FFB-vel én két lehetőséget tudok tanácsolni.
    - Az FFB beállításoknál emeld a "minimum force"-t. KB olyan 5%-ig érdemes elmenni. Kormánytól függően a felett lehetnek problémák.
    - Letöltöd a LUT generátort és készítesz egy lut filet. Google segít, minden le van írva hogyan kel létrehozni és használni ACC alatt.

    Az alap FFB beállítás tökéletes: gain és dynamic dumping 100%, road effects: 0% a gammák 1.0.
    Valamint multi turn kormánynál az elfordulás szögét a driverben és az ACC-ben ugyan akkorára kell állítani különben az FFB is rossz lesz.