Shadow of the Tomb Raider
  • grebber
    #168
    Shadow of The Tomb Raider Dx11 vs Dx12 , Vega vs Gtx



    Minden eddig megjelent teszt a játékról előzetes, nem végleges verzióval készült, illetve nem game-ready driverekkel! A Day 1 Patch és a game-ready driverek további sebességlöketet hozhatnak!

    Az előzetes tesztek alapján úgy tűnik, hogy nagyon jó lett a PC port és az elő olyan game, ahol óriási előnyt hoz a DX12 a DX11-el szemben.

    Nagyon CPU limites résznél, például Kuwaq Yaku faluban a DX12 brutális tempóelőnyt ad, ott ugyanis a DX11 annyira lefékezi a CPU-kat, hogy a DX12 meg is tudja duplázni a végső képkockaszámot és ez még csak előzetes mérés nem végleges verzióval, na ez már valami! Respect Nixxes!

    Kuwaq Yaku PCGH mérés (1080p):

    GTX1080Ti:
    DX11: 46,9 FPS
    DX12: 87,9 FPS

    Vega64:
    DX11: 39,3 FPS
    DX12: 74,8 FPS

    CB és PCGH megerősíti, hogy DX12 alatt érezhetően és láthatóan szebben fut a játék a jobb frametime-ok miatt.

    Shadow of the Tomb Raider Becnhmark - ComuterBase

    Shadow of the Tomb Raider Benchmark- PCGH