• Sunrider924
    #623
    Nalam nem a jatek tortenete a gond vagy hogy tul konnyu, hanem a hanyag troger jatekfejlesztoi dontesek, peldaul annak idejen a Rage-nel is bosszantott a megatexture elgondolas, mert mindig az utan rajzolta ki a dolgokat hogy odaneztem, es ugy nem volt tul nagy elmeny, es akkor annyi ido utan most ugyanott tartunk csak nem texturakat, hanem sandbox elemeket rajzol ki amikor odanezek. Ugy bassza el azt a kis maradek jatekelmenyt is hogy nem ertem, ki a tokomet vigasztal hogy ultra preset-en 77 fps-el fut ez a retek ha ennek az az ara hogy memoriabol rangat elo dolgokat es pont az orrom elott rajzolja ki...en ezert nem tudom megdicserni a fejlesztoket, lekopnem oket de nincs turham...

    Ahoz is vallveregetes nekik hogy atvezeto videokban hirtelen elbassza a keparanyt, ez mar no comment.
    De az is lehet hogy ez a sok tehnikai faszsag csak engem zavar/csak nalam jon elo, erdekes hogy nem ubishit jatekoknal ez igy nem tortent meg.

    A debilfaktort meg olyanok koronazzak meg nalam hogy a jatek egyik legjobb sisakja egy sarkanyfej a Susu a sarkany utan....

    Kimaradt hogy atvezeto videokban Dani egy kis noi pisztolyal rohogteti magat pedig en tok faszantos puskakkal szereltem fel, de oda se neki.
    Az is kimaradt hogy egy tetves videobeallitast nem kepes megjegyezni es minden jatek inditaskor en kell ujra meg ujra bekapcsoljam a fidelity fx opciot ha mar igenyt tartok ra.
    Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2021.10.16. 16:37:05