• NEXUS6
    #97
    Bocsi, de ezeket azért közgazdasági szempontból vitatnám. Egyrészt bármilyen vállalkozás, ami 10-15 évig veszteséges, pláne a mai viszonyok között, az azért inkább tűnik pénzmosásnak, mint valós vállalkozásnak. Milyen új márkára gondolsz egyáltalán, hiszen az autópiac gyakorlatilag telített, az hogy néhány tuningcég gazdagoknak játékszereket gyártó sportautó gyártó vállalkozássá növi időnként ki magát én nem tartom a piacot jellemző folyamatnak.
    Másrészt, ezzel összhangban, de még is a te gondolataidat is erősítve elmondható, hogy egyszerűen a világot kézben tartó mamutok mellett nincs hely az autópiacon. Hacsak nem nyílik meg hirtelen egy olyan piac, amin a helyi gyártók gyorsan megerősödhetnek, lásd D-Korea meg Kína.
    Azonban, hogy a Teslának mennyire nehéz is a dolga jól jelzi, hogy a Model 3-mal összemérhető Chevrolet Bolt-ból a GM 2017-ben simán legyártott és eladott kb 25 000-t, szemben a Tesla nagynehezen kiizzadott 2500 Model 3-ával.