• molnibalage83
    #124
    Szerinted az ilyen hurráoptimista balfasz videók is feltételezve az akksik fejlődését miért 300-500 km-es hatótávot írnak? Mert ennyire nem lehetséges a dolog. Az, hogy fizikailag esetleg lehet ilyen gépet csinálni - az akksik teljesíménye nem ezt mutatja - akkor sem jelenti azt, hogy ez gazdaságos.

    BTW ilyen hatótáv mellett az életben nem kap engedélyt senkitől a gép. Ez olyan kis hatótáv, hogy kitérő reptérre nem tud repülni a gép adott esetbn, ha mondjuk Bp helyett Bécsben kell leszállni. Egy 300 km-es hatótávolságú gépnél a 200 km+ kitérés elég vicces.

    Ezek szép CGI hülyeségek, semmi több. Ha 1 nagyságrenddel fejlődne az akksi kapacitás, akkor sem lehetne megcsinálni őket rendesen. És a kapacitáson túl vannak egyéb faktorok is.

    Rendszerben tartani olyan gépeket, amik csak 300-500 km-es ugrásokra képesek nettó állatság. Baszod, ebbe a hülyeségbe már egyszer belebukott látványosan egy gép, amit annyira kis hatótávolságra optimalizáltak, hogy semmre nem volt jó.

    Szóval, amiket te belinkeltél nem rendes utasszálítók, hanem kb. használhatatlan szarok. Valaki ezekért is kapott pénzt, és van annyi pénz, amennyiért valakinek korpás a haja.



    Ezentúl az sem tűnik fel neked, hogy nyugaton 400-600 km-es távolságban már ma inkább a vasutat választják, ahol van nagysebességű, mert gyorsabb az. Késés esélye sokkal kisebb, nincs check in, várakozás csomagokra stb. A videóban 2:14 táján levő térképen már most esélye nincs a repcsinek a vasút miatt.

    És ezek az elektromos szarok nem 800 km/h-val repülnének a teljesítmény és akksi miatt. Esélyük nincs ezeknek a szaroknak, a nagysebességű vonatok hülyére pofoznák már ma is. Nem extrén nagy sebességrűl beszélek, kb. 200-300 km/h közötti sebességről.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.02.10. 10:45:59