• Cefet
    #17
    Ennek mi értelme? A gép törzsében elhelyeznek egy gázturbinát, ami ahelyett, hogy közvetlenül tolná a gépet, inkább egy generátort hajt, ami meg egy villanymotort táplál, ami ugye csak légcsavart forgathat... molnibalage83 után szabadon, ez nettó faxság. Még a gépre kerülő festéken is spórolnak, ez meg több tonna plusz súly. Akku esélytelen... Napelem szintén. Akinek már volt a kezében 200db 16x16 cella, az tudja, hogy rohadt nehéz. Kedvező feltételek mellett 16m2 napelem kb 2,5kW. Ha a repcsire elférne 160 m2, akkor is csak 25 kW, szóval a légkondi esetleg menne róla. A repüléshez MW-ok kellenek. Arról nem is beszélve, hogy légcsavarral hogy akarják megtartani a 800+ km/h utazósebességet?
    Sok sikert nekik!
    Utoljára szerkesztette: Cefet, 2017.11.30. 21:54:07